חיפוש ממומן – מודעות (SEM)
חיפוש ממומן – מודעות (SEM)
שיטת הפרסום כחלק מהצגת תוצאות של חיפוש במנועי החיפוש
היא שיטת המכרז. כלומר, בעלי האתרים, המפרסמים, מתחרים ביניהם על הזכות להציג את התוצאה
גבוה ככל האפשר. מי שרוצה להציג את המודעה גבוה יותר – משלם יותר. החיוב בשיטה הזו
היא לא על ההצגה אלא על לחיצה על המודעה.
אם תעשו חיפוש במנוע חיפוש (גוגל לדוגמה), תיראו שישנן
מודעות שמוצגות נמוך יותר מתוצאות לא ממומנות (לא מודעות). זה קורה מאחר ולא רק
הכסף מדבר כאן אלא הרלוונטיות של האתר לחיפוש של הגולש. כלומר, אם מנוע החיפוש
דירג את האתר גבוה מאוד בהקשר של החיפוש הספציפי הזה ואת ה'מודעה' דירג נמוך מאוד
אז האתר ה'לא ממומן' יופיע גבוה יותר.
לא רק הכסף חשוב אלא גם האיכות.
שרון 050-6486568
972-50-6486568
Sharon.rotchild@gmail.com
תגובות
הוסף רשומת תגובה