אסטרטגיה דיגיטלית


אסטרטגיה דיגיטלית

תהליך של פיתוח אסטרטגיה דיגיטלית עוזר לכם להפוך את הרעיונות שיש לכם לצעדים מעשיים. הסדר והארגון יעזרו לכם להגדיר יעדים מנוסחים ומדידים.

זיהוי הפעולות המתאימות להשגת היעדים העסקיים שלכם יעזור לכם להבין טוב יותר איך אפשר להשיג אותם.

השלב הראשון הוא להגדיר בבירור את היעדים. אתם רוצים להגדיל את המכירות ב-20%? או אולי לזהות 100 לקוחות פוטנציאליים? הגדרת יעדים תספק לכם כיוון ותוכנית ברורה לפעולה.

השלב השני הוא לנסות לנסח במילים את ה"אני מאמין" של העסק. אפשר להציג אותו במשפט קצר אחד. המשפט הזה נקרא "הצהרת המשימה" של העסק.

זיהוי היתרונות הייחודיים של העסק (USP) - היתרונות האלה הם מה שמבדל את העסק מהמתחרים באינטרנט. כדי לזהות יתרונות ייחודיים, אפשר לבחון מה עושים עסקים אחרים שפועלים באותו תחום ולזהות מה מבדיל ביניכם לבינם. לדוגמה, אם שירות הלקוחות שלכם מבדל אתכם מהמתחרים, זה היתרון הייחודי שלכם. אם תבינו מה אתם רוצים להשיג, תוכלו להגיע להחלטות הנכונות בזמן המתאים.

בואו נסתכל על כמה יעדים נפוצים ונראה באילו אסטרטגיות אפשר להשיג אותם

הגברת המוּדעוּת לעסק או למותג - פעילות ברשתות חברתיות היא שיטה פופולרית להגברת המוּדָעוּת למותג בקרב לקוחות חדשים וקיימים. זו פלטפורמה שבה אפשר להציג את הערכים והאופי של העסק ולתקשר עם הקהל.

הגדלת היקף המכירות - אם היעד שלכם הוא להגדיל את היקף המכירות באינטרנט, כדאי לכם למשוך יותר מבקרים לאתר שלכם. יש הרבה דרכים להגביר את התנועה באתר, החל בפרסום בתשלום ועד שיווק מבוסס תוכן  . (Content Marketing)

הוספת לקוחות לרשימת השיווק באימייל - כדי לעודד לקוחות להירשם לקבלת חומרים שיווקיים באימייל, נסו להבהיר לקהל מה בדיוק תשלחו, בין אם מדובר בתכנים ייחודיים או בעדכונים לחברים בלבד.



שרון 050-6486568
       972-50-6486568  



תגובות

DreamSites.xyz

כל העולם עובר לדיגיטלי

איך בונים אתר אינטרנט?