אופן הפעולה של מנועי החיפוש

אופן הפעולה של מנועי החיפוש


שלב 1: סריקה
שלב 2: חלוקה לקטגוריות
שלב 3: דירוג

שלב 1: סריקה

מנועי החיפוש סורקים את האינטרנט ללא הפסקה. הסריקה מתבצעת על כל האינטרנט (דפים, תמונות, סירטונים ועוד) ומחלקות את התוכן שנמצא לקטגוריות.
התוכנות שסורקות את האינטרנט נקראות רובוטים / 'בוטים' / סורקים.

שלב 2: חלוקה לקטגוריות

השם המקצועי לשלב של 'חלוקה לקטגוריות' נקרא 'הוספה לאינדקסים'.
לאחר שמנוע החיפוש מצא תוכן כל שהוא, מנוע החיפוש מתייג אותו ומוסיף אותו לאינדקס רלוונטי עם מילות מפתח רלוונטיות.

שלב 3: דירוג

הדירוג קובע את סדר הצגת התוצאות למחפש. כלומר אם גולש מחפש משהו אז מנוע החיפוש יציג לו את התוצאות לפי דירוג הרלוונטיות של התוצאות.
התוצאות, שמנוע החיפוש חשב שהן הכי רלוונטיות, יופיעו בדף הראשון במקומות הראשונים.
התוצאות, שמנוע החיפוש חשב שהן הכי לא רלוונטיות, יופיעו בדפים אחרונים במקומות האחרונים או שלא יופיעו כלל.

הרובוטים (הבוטים / הסורקים) עובדים ללא הפסקה ומחפשים תוכן חדש. תוכן חדש שנמצא נכנס לאינדקסים. תוכן לא חדש או תוכן זהה לתוכן שנמצא (אותן מילים בדיוק, אותן תמונות בדיוק וכדומה) – לא ייכנס לאינדקסים פעם נוספת וייתכן שגם לא יוצג לגולש בתוצאת החיפוש.

מכאן אפשר להתחיל ולהבין את השווק האורגני (החשיבות של התוכן / מלל שבתוך הדפים באתר)


שרון 050-6486568
       972-50-6486568  

      Sharon.rotchild@gmail.com




תגובות

DreamSites.xyz

כל העולם עובר לדיגיטלי

איך בונים אתר אינטרנט?

אסטרטגיה דיגיטלית