פרסום ושווק במנועי החיפוש
פרסום ושווק במנועי החיפוש (גוגל, בינג, אדג' ועוד)
כאשר מישהו מחפש משהו באינטרנט הוא פונה, בדרך כלל, למנועי החיפוש.
מקליד את מה שהוא מחפש בשורת החיפוש.
מנוע החיפוש מחפש את התוצאות הטובות ביותר עבור המחפש ומציג אותן.
לפני עשורים, מנוע החיפוש ידע לחפש רק במילות מפתח. אחר כך בכותרות.
היום, מנועי החיפוש מחפשים גם בתוך הדפים ממש.
מכאן, אפשר להבין את החשיבות של תוכן הדפים ושל הפרסום והשווק במנועי
החיפוש.
בשנת 2015 הוציא הציבור כ 90 מיליארד דולר על פרסום במנועי החיפוש!!!
כ 90 מיליארד דולר אחרים הושקעו בכל שאר המדיות הדיגיטליות.
האם זה אומר שלא צריך להשקיע במדיות הדיגיטליות האחרות, חוץ ממנועי
החיפוש?
התשובה היא לא. צריך לחלק את המשאבים (כסף וזמן) בין כלל המדיות
והשקעה במנועי החיפוש היא התחלה טובה.
שרון
050-6486568
972-50-6486568
Sharon.rotchild@gmail.com
תגובות
הוסף רשומת תגובה