בניית נוכחות דיגיטלית

בניית נוכחות דיגיטלית

מתחילים לעבוד!
אז מהן האפשרויות  ליצור נוכחות דיגיטלית? האפשרויות הן רבות ומגוונות. מאתרי אינטרנט ומדיה חברתית ועד מדריכים מקומיים ואתרי ביקורות. חשוב מאוד להיות נוכחים באינטרנט.

הדרך הטבעית ביותר ליצור נוכחות באינטרנט היא לבנות אתר. האתרים הראשונים היו בסך הכל דפים פשוטים שתיארו מי, מה ואיפה. באתרים של היום אפשר לעשות הרבה יותר. באתר שלכם תוכלו לאפשר למבקרים לברר מידע, לשוחח עם מומחים, לקרוא ביקורות שכתבו לקוחות, לצפות בסרטונים, לקנות מוצרים, לעקוב אחר הזמנות - ועוד הרבה, הרבה יותר.

אם תגיעו למסקנה שבניית אתר היא צעד נכון בשבילכם, העיקרון המרכזי הוא לחשוב מה צריך להיות באתר כדי שהוא יסייע לקידום היעדים העסקיים שלכם. יש היום כל מיני טכנולוגיות חדשות ומרתקות. אל תתפתו להשתמש בהן אם הן לא צפויות להועיל לכם ישירות להשגת היעדים שלכם. כמובן, אפשר לקיים פעילות עסקית באינטרנט גם בלי אתר.

ישנם עסקים שמשתמשים ברישומים מקומיים כדי ליצור נוכחות דיגיטלית באמצעות מוצרים כגון 'Google לעסק שלי' ו / Bing Places for Business.  . סוגים אלה של מדריכים מאפשרים לעסקים לפרסם פרטים כגון תיאורים, ביקורות, מפות ותמונות. רישומים אלה בדרך כלל אינם כרוכים בתשלום, והם דרך טובה לעזור לעסק שלכם להופיע בדפי תוצאות כאשר אנשים מבצעים חיפוש. מלבד הרישומים המקומיים, ייתכן שיש אתרי ביקורות עבור סוג העסק הספציפי שלכם שבהם אנשים יכולים לכתוב ביקורות - ואתם יכולים להגיב. ביקורות חיוביות יעזרו לכם לגבור על המתחרים. אפשר להשתמש גם במדיה חברתית בתור אמצעי ליצירת נוכחות דיגיטלית. אנשים בכל רחבי העולם משתמשים בדפי Facebook, Twitter ו Google+ כהשלמה או במקרים מסוימים כתחליף  לאתר אינטרנט.

יש כמובן אפשרויות יקרות יותר שבה אפשר להגיע ללקוחות באינטרנט לדוגמה, באמצעות המכשירים הניידים שלהם, ע"י בניית אפליקציות ייעודיות לעסק שלכם. השימוש באפליקציות מאפשר לנצל את היכולות הייחודיות של המכשיר הנייד, כגון GPS, מפות וטלפון, כדי ליצור קשר עם הלקוחות. אם לקוח מתקין את האפליקציה שלכם בנייד, בפעם הבאה שהוא יהיה ליד החנות שלכם, ייתכן שהאפליקציה תשלח לו מידע על מבצע, הודות ליכולת ה , GPS. בעזרת האפליקציה, הלקוח יוכל גם לבצע הזמנה בו במקום, כך שכאשר הוא ייכנס לחנות, הוא יוכל לדלג על התור, לאסוף את ההזמנה שלו ולשלם על ידי העברת המכשיר שלו מול הקופה. אפליקציות לנייד משמשות לרוב ככלים לשימור לקוחות, כדי לעודד חזרה של לקוחות קיימים ומתמידים.
אז, לסיכום: בין אם אתם משתמשים באתר אינטרנט, בלוח מודעות דיגיטלי, במדיה חברתית, באפליקציות לנייד או בכל האפשרויות האלה, החוכמה היא להחליט מה אתם רוצים שהלקוחות יעשו, ואז ליצור בית להשגת היעדים האלה. יחד, כל האמצעים האלה פועלים בתור החנות הדיגיטלית שלכם: המקום שלכם לקיום אינטראקציה עם הלקוחות באינטרנט.

שרון 050-6486568
       972-50-6486568  

תגובות

DreamSites.xyz

כל העולם עובר לדיגיטלי

איך בונים אתר אינטרנט?

אסטרטגיה דיגיטלית