החלטתי לבנות אתר

מאיפה מתחילים?
התחלתי כמובן מוורדפרס - הפלטפורמה הנפוצה ביותר.
התחלתי ללמוד את זה לבד - לא פשוט בכלל כמו שזה נשמע. השפה היא שפת PHP, שפה נהדרת אבל לא פשוט למי באף פעם לא כתב קוד או תוכנית שלמה. בנוסף, הייתה לי בעיה עם האיחסון והעלאת הקבצים לשרת המאחסן. מסתבר שזה יותר מסובך ממה שזה נשמע.... לא פשוט. עברתי מספר שרתים (GoDady  וכדומה), התחלתי את האתר שלי מספר פעמים ואז החלטתי שאני הולך ללמוד את זה בצורה מסודרת!
נרשמתי לקורס תכנות #C בסביבת דוטנט (NET.) בתל אביב (ג'ון ברייס) - קורס של 8 חודשים, פעמיים בשבוע (PHP, #C ,MVC , JavaScript, HTML, CSS, ועוד)
התחלתי ללמוד, במקביל לעבודה (משמרות לילה) ומשפחה (נשוי + 2) - לא קל. יש המון תרגולים בבית, וגם מבחנים. אבל אני בפנים. כל המשפחה מתגייסת. עברו 4 חודשים, מספר מבחנים, תרגילים ועבודות. לא מסתדר עם העבודה. עצרתי את הלימודים. עשיתי עצירה של בערך חצי שנה. חזרתי ללימודים מאותה הנקודה בה הפסקתי (עם קורס אחר). אני ממשיך. התחלנו פרוייקט, לא היגשתי אותו בסופו של דבר בגלל העבודה, אבל סיימתי את הלימודים. וואוו. אני יודע לתכנת. אני חלק מהעולם הזה. יש לי כלי פיתוח.
זה כמו ללמוד נגרות או ציור או פיסול - הכלים האלו הם כלים כדי להתחיל ולהיות יצירתי.
זו חוויה מקסימה, להבין איך הדברים מתחברים. לעצום את העיניים, לפני שמתחילים לעבוד, ולדמיין איך זה יראה בסוף. בסופו של דבר, כדי לחסוך בעבודה פניתי לאפליקציה של wix, רוב הדברים מוכנים ויש המון מקום ליצירה עצמית. כמתכנת, מאוד קל לי להבין את המערכת.
בניתי את האתר שלי: https://www.dreamsites.xyz , בניתי עוד מספר אתרים לחברים ולקוחות ועכשיו אני בונה אתרים, מעצב אותם וגם מקדם אותם.
....בהסתכלות לאחור, זה היה מסלול מעניין. מההחלטה שאני רוצה לבנות לעצמי אתר ועד לרגע שאני מבין שאני בונה אתרים מקצועי....


שרון 050-6486568
       972-50-6486568  

תגובות

DreamSites.xyz

כל העולם עובר לדיגיטלי

איך בונים אתר אינטרנט?

אסטרטגיה דיגיטלית